Arbetet

En jobbig dag

Jag kommer nog inte att få vara kvar så mycket längre till på arbetet. Jag får självklart gå klart mitt vikariat men det kommer ju inte att förlängas. Det är inte klart ännu, tjänsten är inte tillsatt men det lutar ju åt som jag ser det att jag inte kommer att få tjänsten. Jag är just nu maktlös och kan inte göra någonting åt saken. Jag är ledsen och arg över att jag får så luddiga svar . När jag frågar varför jag inte får vara kvar. Men det det är väl som jag tror att de helt enkelt inte vill ha mig där dem kan bara inte säga det till mig. De får inte säga så till mig. Bråket idag fick mig att inse att jag inte är lämplig eller välkommen synd att man inte bara kan säga det till mig. Jag har varit där så länge nu men det är som det är. Synd att det skulle sluta så här bara. Synd att jag inte fick veta i tid att jag inte skulle valt att plugga. Då kanske jag hade fått den fasta tjänsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0