Karlstad

Karlstad Part ll

             Jag har verkligen haft en underbar helg i Karlstad. God mat, mycket kanske lite för mycket gott att dricka. 
                                       Träffat en massa nya människor och framför allt har du Peter
                                                                                               vännen
                   gjort helgen till ett underbart minne. Jag kommer snart och hälsar på dig igen men först får du hälsa på mig. 
                     Jag vill tillbaka redan för jag tyckte Karlstad var en underbar stad. Dessutom pratar ni så roligt också haha.

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0