Grubblare

Jenny

Ja det är jag det och tyvärr är jag en grubblare och har alltid varit. Jag kan vända och vrida på allt och jag kan tro att allt är mitt fel när det inte är det. Jag gör ju vad jag kan men ibland räcker det inte till och det är ju inte alltid upp till mig heller. Man måste ibland vara två personer för att lyckas och komma frammåt. Men just nu är jag ju ensam i kämpandet.

Jag försöker verkligen gå vidare och tänka positivt men det är svårt. Jag hamnar alltid på ruta 1 känns det som. Går frammåt två steg tre tillbaka ungefär. Men jag kan verkligen inte rå för mina känslor och tankar. Om jag hade kunnat hade jag raderat allt jobbigt i hjärnan och bara tänkt en massa underbara positiva tankar.

                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0