Confused

Förvirrad Part ll

Jag ska nog sluta tänka så här mycket. För jag blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag tänker på saker som hänt de senaste två veckorna. Allt folk säger till mig tar jag in och kanske lite för mycket eftersom jag inte vet längre vad jag vill. Jag kan inte låta någon bestämma åt mig heller för jag vill ju inte det innerst inne. Gå på din instinkt och vad du själv vill brukar jag få höra också. Men jag väljer ju alltid fel väg och då får jag ju också ta konsekvenserna. Men så tänker ju tjejer och killar olika också. Min hårddisk går snart sönder tror jag för nu orkar jag inte ta in mer intryck och känslor Det räcker nu faktiskt har tillräckligt att tänka på känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0