Lista

 
  
 
 
 
Snodde denna från en rolig bekant på helgon

PERSONLIGT:
Vad heter du: Jenny
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: om jag blev en kille, Marcus. Annars, Frida.
Vart bor du: Värnamo
Hur lång är du: 1,50 typ gaaaah =(
Hårfärg: Svart med bruna slingor


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: En brun skinnjacka.
Vad använder du just nu för skor: mina vita Puma skor eller mina svarta Puma skor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En klänning eller fin kjol med tyll till midsommar
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Köper inte varje månad var 3:e eller varje halvår
Vad har du för jeansstorlek: 160 centilong storlek haha eller w:25 L:32 men då får jag alltid lägga upp dem
Vad har du för skostorlek: 35-36.
Vad har du för tröjstorlek: XS, S


SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Annelies mobilsvar =)
du gick på bio med: Martina förra året.
du gick på stan med: Kirsi o Linnèa.
du kramade: Jenny C.
du pussade: Andreas.
du hade sex med: ****
som såg dig gråta: Oj hmm den var svår vet ej inte. Jag har inte gråtit offentligt på länge
skällde på dig: Pappa.

HAR DU NÅGONSIN..
sagt ?jag älskar dig? och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Bråkar alltid med mina katter Selma & Cepe.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja


STUFF:
Är du ensam nu: Ja. Om man inte räknar mina två katter
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Markolios nya ingen sommar utan reggae herre gud pain! varför?
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja


EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej.
Vad är du mest rädd för: Bli överfallen.
Vilka kläder sover du i: boxer Trosor + Linne.
Vart vill du gifta dig: i kyrkan helst kanske ute på en strand
Vem hatar du verkligen: jag hatar ingen. Sen att jag säger det ordet någon gång då & då
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja min nya Skoda =)
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, oftast. Fast ibland är det skönt att vara själv med.
Är du ett hälsofreak: Nja jag tränar ofta men skiter i vad jag äter typ..fett är gott! haha
Har du någon tatuering: Ja på vänster skuldra


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: Ja jag blev så ledsen över saker jag sett o läst
köpt någonting: ja, jordgubbar *mums*
varit sjuk: ja.
sjungit: Ja
sagt ?jag älskar dig?: nej
velat säga till några att du älskar dem: Ja
träffat någon ny: ja nya personer träffar jag nästan varje dag
saknat någon: ja
kramat någon: Ja
kysst någon: Nej.


VILKEN..
tidning läser du: Elle
buss åker du oftast: 1:an när jag är i Jkpg
frisyr har du: halv långt, mittbena o tråkigt.
dag fyller du år: 2 mars


SENASTE..
film du såg: Beck- Flickan i jordkällaren
sak du stal: Har inte stulit något på flera år
mat du åt: Jordgubbar
gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0