Lätt påverkad tjej

Mina bekymmer

Dåligt samvete har jag idag och har haft några dagar nu. Det är för lite allt möjligt, inte bara en enda orsak, men  varför har jag det? Jag har en massa egna saker jag måste ordna upp i mitt liv och jag har inte tid att tänka på hur andra känner hela tiden som jag gör just nu. 

Jag har ett nyårslöfte och det är att jag ska tänka lite mer på vad jag behöver och inte vad alla andra behöver. Det är dags för mig att börja tänka på mig själv så att jag börjar må bra igen. Jag kommer inte bli någon självupptagen bitch för det lät nästan så, men jag kommer tänka mer på vad jag ska göra för att sluta må så dåligt som jag gör hela tiden. Det är dags för mig att blicka frammåt! 100 % full fart frammåt och försöka att aldrig mer tänka bakåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0