Längtan

Längtar efter någon speciell

Längtan efter dig är stor men jag kan inte göra någonting åt den eftersom jag aldrig sagt till dig vad jag känner.
Jag vill så gärna säga som det är men jag kan verkligen inte det. Det skulle förstöra så mycket och det vi har vill jag ha kvar så länge det går. För om jag säger som det är och du inte känner likadant kommer vi  nog att aldrig prata mer med varandra igen och det är ju synd. Åtminstonde kommer vi nog inte kunna prata på några månader iallafall så det är lika bra att jag håller tyst.

Jag vill inte förstöra det vi har för det betyder så mycket för mig just nu och det är det enda trygga jag har. Dessutom börjar jag tvivla nästan eftersom jag ibland tycker om två personer lika mycket. Jag vill ha båda lika mycket också så jag kanske inte är så kär som jag tror innerst inne? Jag vet inte...jag vet ingenting just nu. Mitt liv är ett enda stort KAOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0