En jobbig dag

På jobbet

Vart ska jag börja någonstans? Två jobbiga dagar har man tagit sig igenom nätt och jämt.
Igår var det jobbigt rent psykiskt så jobbigt att jag inte ens gick till skolan men till jobbet släpade jag mig till slut. Sen att man såg ut som ett vrak gjorde ju inte saken bättre precis men jag har inte råd att vara hemma.

Idag var det jobbigt på jobbet. Blev nästan spottad på och nästan iputtad i vattnet. Sen blev man kallad för blatte hatare också jag menar hallå? Jag blatte hatare? För det första är jag själv inte helsvensk för det andra hade jag aldrig fått jobb på en allmän arbetsplats om jag varit det. Det är tråkigt när badgästerna betèr sig som svin och sen när de blir tillsagda blir man hotad till på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0