I Stockholm

Stockholm Part l Äntligen i Stockholm


Ok det gick jätte bra och köra upp, So far so good. Men så när jag släppt av min medpassagerare det var då helvetet började. Lång kö som 17 på E6:an...jag körde fel och råkade komma in på söder. Jag var verkligen helt lost! jag snurrade nog runt fel i över en timme på olika vägar enda tills jag hittade ut rätt på stora vägen. Då kom problem nr 2 att jag inte visste vart jag skulle svänga av?
 
Enligt vägbeskrivningen jag fick skulle jag köra av en jätte liten väg vilket var helt fel. Ut igen på stora vägen och börja om från början. Hittade rätt till slut efter lite hjälp via mobilen ( tack gode gud för uppfinningen mobilen ). Jag menar jag skulle behöva en gps för då hade det här aldrig hänt mig! Lokalsinnet är ju inte det bästa heller när man är hel stressad.


Sitter nu äntligen på hotellet iallafall välbehållen men trött och hungrig! Eftersom jag inte stannade och åt för att jag inte var hungrig innan! Får äta ikväll sen på hotellet.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får kul i Stockholm. Kram Jen.

2007-08-25 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0