Dell

Dell Suport

Jag är ju datorlös. Dvs jag har fått blåsa ut hela datorn eftersom jag fick virus. Otur som jag har haft hela veckan så är en av installations cd:n trasig så jag väntar på att få en ny. Vilket jag kommer att få nästa vecka men jag har som sagt ingen dator så jag får sitta hemma hos mamma eller på jobbet och blogga.

Dells dator är jag jätte nöjd med förutom då man ringer till service kontoret och ber om en ny skiva. Först blev jag kopplad till 3 olika personer som sen dessutom inte förstår vad jag vill fast jag är kund hos dem. Efter att ha ringt upp två ggr och blivit kopplad varenda gång till en massa olika människor tappar jag tålamodet.

Tredje gången jag ska bli kopplad säger jag arg: - Ni kopplar INTE mig vidare! Nu är jag vansinnig ska det vara så svårt att få en ny installations cd till min dator jag köpt hos just er?!
Till slut får jag en skiva efter mycket om och men. När jag lagt på sa min jobbar kompis du har beställt fel skiva.

Åh suck! Då ringde min jobbarkompis och han fick rätt skiva och rätt person att prata med direkt. Lustigt vad gjorde jag för fel?

http://www.dell.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0